امور ویزا و مهاجرت توسط وکیل رسمی عضو مارا سودابه حریری - شماره عضویت مارا: 1687507

بررسی شرایط ویزای والدین


والدین شما بسته به هدفشون از سفر به استرالیا بین سه گزینه ی ویزای توریستی والدین ، ویزای والدین  870 و ویزای والدین 143 میتواند انتخاب کنند که در ادامه جزییات بررسی میگردد.
ویزای توریستی کوتاه ترین و ارزان ترین مسیر برای سفر والدین به استرالیا ست که حتی اگر فرزند ویزای موقت هم داشته باشد  میتونه این ویزا را برای والدینش درخواست بده. این ویزا  یک ویزا ی موقت است که بسته به تصمیم آفیسر به صورت چند ماهه ،یک یا حداکثر 3 ساله صادر می شه . در این ویزا والدین امکان استفاده از خدمات درمانی و مدیکر و کار کردن را ندارند.
ویزا 870  والدین نیز ویزا موقتی است که برای درخواست این نوع ویزا فرزند متقاضی باید حتما اقامت دائم یا شهروند ی استرالیا  را داشته باشد و بصورت قانونی در  2 سال گذشته در استرالیا  زندگی و با حداقل حقوق سالیانه  83 هزار دلار کار کرده باشد.این ویزا به صورت 3 یا 5 ساله صادر میشه و والدین حداکثر دوباره امکان درخواست این ویزا را دارن برای این نوع ویزا نیازی نیست که نیمی یا بیشتر فرزندان در استرالیا باشند صرفا وجود یک فرزند کافی است. ویزا 870 به شما اجازه کار در استرالیا را نمی دهد و از خدمات درمانی و مدیکر هم برخوردار نخواهید شد و حتما باید نسبت به دریافت بیمه های درمانی خصوصی اقدام نمایند.
 ویزای 143 والدین یک ویزای اقامت دائم است اما نکته حائز اهمیت این ویزا بصورتی است که حتما باید نیمی یا بیشتر فرزندان با اقامت دائم یا شهروندی ساکن استرالیا باشند . پروسه صدور این ویزا حدود 5، 6 سال طول میکشه و هزینه ویزای هم چیزی حدود 45 هزار دلار است که البته بخش عمده این مبلغ زمان صدور ویزا دریافت میشه .این ویزا  امکان ورود و خروج نامحدود را فراهم میکنه و والدین اجازه کار دارند و می توانند از بیمه سلامت یا مدیکر استفاده کنید و نهایت بعد از 4 سال برای شهروندی اقدام کنند.

 

جهت بررسی شرایط و اطلاع از آخرین اخبار مهاجرت به استرالیا، با سرکار خانم سودابه حریری/موسسه مهاجرتی آراد ایمیگریشن همراه باشید.

مطالب مرتبط

موسسه مهاجرتی آراد در تلگرام
موسسه مهاجرتی آراد در اینستاگرام
موسسه مهاجرتی آراد در تلگرام
Top