امور ویزا و مهاجرت توسط وکیل رسمی عضو مارا سودابه حریری - شماره عضویت مارا: 1687507

انواع ویزا جهت مهاجرت به استرالیا

برای مهاجرت به هر کشور باید به قوانین مربوطه آشنایی و قوانین را رعایت کنید. کشور استرالیا هم در زمینه مربوط به انواع ویزا قوانین خاص خود را دارد و لازمه مهاجرت شناخت و دانستن قوانین میباشد.برای دستیابی به مهاجرت آسان بهترست تا برای هر ویزا قوانین مربوط به آن را بدانیم و عدم آگاهی از این قوانین به منزل دور شدن از مسیر مهاجرت میباشد.استرالیا کشوری است از طریق ویزای اسکیل ورکر،تحصیلی،سرمایه گذاری یا کارآفرینی،ازدواج، ویزای توریستی و ....می توان وارد آن کشور شد.

قوانین ویزای سرمایه گذاری و کارآفرینی استرالیا

ویزای سرمایه گذاری یا کارآفرینی یکی از انواع ویزاست و برای افرادی که درصدد ایجاد یک بیزنس در استرالیا هستند و نیاز به انتقال پول در بدو ورود و مهاجرت ندارد. برای اخذ این نوع ویزا به دلیل تعداد زیاد مدارک مورد نیاز و قوانین خاصی که دارد توصیه می شود جهت رسیدن  به هدفتان در این پروسه با وکیل همراه باشید تا نیتجه بهتری بگیرید .فاکتورهای لازم این نوع ویزا شامل سن و مدرک تحصیلی گردش مالی میزان داریی و سطح زبان و تجربه مدیریت و...میباشد.

قوانین ویزای اسکیل ورکر استرالیا

یکی دیگر از انواع ویزا برای مهاجرت ویزای اسکیل ورکر یا ویزای کار می باشد که افراد زیادی از طریق این نوع ویزا اقدام به مهاجرت میکنند که با توجه به این مطلب در این مسیر رقبای زیادی وجود دارد .قوانین جهت اسکیل ورکر شامل سن افراد ،سابقه کاریشان ،مدرک تحصیلی،سطح زبان متقاضی میباشد. که هر کدام از این موارد امتیاز خاصی را به فرد میدهد .سن افراد باید کمتر از 45 سال باشد مدرک تحصیلی معتبر و سابقه کار حداقل سه سال و زبان حداقل آیلتس 6 .

قوانین ویزای ازدواج استرالیا

افرادی که اقامت دائم یا سیتیزن استرالیا هستند میتواند همسر یا نامزد رسمی خود را تحت این نوع ویزا دعوت کنند شرایط و قوانین خاص این نوع ویزا به اینصورت میباشد که حتما باید مدارک ثبت شده و مستندات کافی وجود داشته باشد و در اداره مهاجرت به اثبات رسیده باشد.

قوانین ویزای توریستی استرالیا

یک ویزای موقت تا 12 ماهه میباشد با این ویزا می توان به دیدار خانواده و دوستان یا اقوام خود بروید و یا حتی جهت سفر تجاری کوتاه از استرالیا دیدن کنید.افرادی که این ویزا را دارند مجاز به شرکت در دوره های آموزشی تا 3 ماه  میباشند. امکان تبدیل این ویزا به اقامت دائم وجود ندارد مگر در شرایط خاص .برای دریافت این ویزا هم شرایط و قوانین مربوط به خود را دارد.

قوانین ویزای تحصیلی استرالیا

ویزای تحصیلی یکی دیگر از راههای ورود به استرالیا میباشد  اسانترین راه جهت مهاجرت به استرالیاست برای گرفتن این نوع ویزا شما باید حتما پذیرش یکی از دانشگاه های استرالیا را بدست آورید در حال حاضر فقط ساب کلاس 500 جهت تحصیل در استرالیا وجود دارد .چنانچه طول دوره آموزشی دانشجویان بالای یک سال باشد امکان درخواست ویزای همسرو فرزندان متقاضی نیز وجود دارد که شرایط و قوانین خاص خود را دارد.

 ویزای نامزدی استرالیا 9 ماه اعتبار دارد و باید ازدواج رسمی در طول این 9 ماه صورت گیرد . در غیر اینصورت ویزای فرد باطل میشود..

قوانین ویزای والدین استرالیا

این ویزا برای افرادیست که فرزندانشان در استرالیا زندگی میکنند در این نوع ویزا فرزند باید شهروند استرالیا،مقیم دائم استرالیا و یا شهروند واجد شرایط نیوزیلند و حداقل دو سال در استرالیا زندگی کرده باشد تا بتواند اسپانسر شود. برای دریافت ویزای والدین می تواند هم از داخل و یا خارج از استرالیا اقدام کرد و زمان انتظار اخذ ویزا بسته به ساب کلاس ویزا میباشد.ویزای والدین هم شرایط و قوانین خاص خود را دارد .

 

جهت بررسی شرایط و اطلاع از آخرین اخبار مهاجرت به استرالیا، با سرکار خانم سودابه حریری وکیل مارا/موسسه مهاجرتی آراد ایمیگریشن همراه باشید.

مطالب مرتبط

موسسه مهاجرتی آراد در تلگرام
موسسه مهاجرتی آراد در اینستاگرام
موسسه مهاجرتی آراد در تلگرام
Top