امور ویزا و مهاجرت توسط وکیل رسمی عضو مارا سودابه حریری - شماره عضویت مارا: 1687507

اعمال تغییرات در ویزای کارآفرینی و سرمایه گذاری

آقای آلن تاجر سرپرست وزیر مهاجرت اعلام کرد تغییراتی در ویزای کارآفرینی و سرمایه گذاری استرالیا صورت خواهد گرفت .

این برنامه براساس بررسی و بازبینی برنامه مهاجرتی سرمایه گذاری و کارآفرینی در فوریه 2020 تصمیم گیری شد و از ابتدای جولائی 2021 اجرائی خواهد شد.

هدف از این تغییرات جذب متقاضیانی است که قادر به کارآفرینی و یا سرمایه گذاری در بخشهای حیاتی استرالیا بوده و قادر به اشتغال زائی بالائی باشند.

این تغییرات با هدف افزایش کمک اقتصادی متقاضیان این بخش به استرالیا بوده و در جهت منفعت مردمان استرالیا می باشد.در برنامه مهاجرتی امسال ظرفیت ویزاهای کارآفرینی و سرمایه گذاری استرالیا به افزایش تقریبا 2 برابری به 13500 سهمیه رسید و انتظار می رود در اولویت بررسی قرار گیرد.

عمده تغییرات قابل اجرا در ویزاهای کارآفرینی و سرمایه گذاری از جولای 2021:

1- این ویزا به 4 زیر گروه و یا استریم تقسیم می گردد: ویزای کارآفرینی ،ویزای نوآوری ،ویزای سرمایه گذاری معمولی و سرمایه گذاری ویژه.

2-اعتبار این ویزاها به 5 سال افزایش می یابد و متقاضیان پس از 3 سال اقامت قادر به تبدیل ویزای خود به اقامت دائم استرالیا خواهند بود.این بدان معنی است که دارندگان این نوع ویزا فرصت بیشتری جهت تبدیل ویزا خود به اقامت دائم استرالیا خوهند داشت.

3-میزان گردش مالی بیزینس به 750 هزار دلار افزایش یافته (از 500 هزار دلار)و حداقل دارائی بیزنسی متقاضی نیز از 800 هزار دلار به 1/25 میلیون دلار افزایش می یابد.

 

جهت بررسی شرایط و اطلاع از آخرین اخبار مهاجرت به استرالیا، با سرکار خانم سودابه حریری/موسسه مهاجرتی آراد ایمیگریشن همراه باشید.

مطالب مرتبط

موسسه مهاجرتی آراد در تلگرام
موسسه مهاجرتی آراد در اینستاگرام
موسسه مهاجرتی آراد در تلگرام
Top