امور ویزا و مهاجرت توسط وکیل رسمی عضو مارا سودابه حریری - شماره عضویت مارا: 1687507

برنامه های دولت استرالیا برای مقابله با خشکسالی

دولت استرالیا از سال 2017، 3 میلیارد دلار برای امنیت آب و مقابله با خشکسالی هزینه کرده است و مبلغ 7 میلیون دلار برای برنامه های آینده خود جهت مقابله با این بحران در نظر گرفته است.

آقای اسکات موریسون نخست وزیر استرالیا و آقای گلادیس برجیکلیان، رئیس دولت ایالت نیوساوت ولز بطور مشترک یک  ونیم میلیارد دلار بودجه برای بازسازی زیرساخت های منابع آب در نواحی درگیر خشكسالي اختصاص خواهند داد.

نخست وزیر استرالیا اعلام کرد که دولت برای مقابله با بحران خشکسالی از جمله سدسازی و بازسازی زیرساخت های منابع آب متعهد است.

برای اجرایی کردن طرح های سد سازی و سرمایه گذاری بلند مدت ، این دومقام عالی رتبه با توافق طرفین مبلغ650 هزاردلار برای نوسازی سد "وای آنگالا" و 480 میلیون دلار را برای ساخت سد جدید "دانگوان"  اختصاص می دهند و سهم پرداخت این مبلغ برای هر کدام 50 درصد می باشد.هم چنین مبلغی را به منظور انجام پروژه ی بوردر ریور در نظر گرفته اند که در مجموع یک ونیم میلیارد از 7 میلیارد بودجه ی دولت تامین خواهد شد.

 

جهت بررسی شرایط و اطلاع از آخرین اخبار مهاجرت به استرالیا، با سرکار خانم سودابه حریری/موسسه مهاجرتی آراد ایمیگریشن همراه باشید.

مطالب مرتبط

موسسه مهاجرتی آراد در تلگرام
موسسه مهاجرتی آراد در اینستاگرام
موسسه مهاجرتی آراد در تلگرام
Top