امور ویزا و مهاجرت توسط وکیل رسمی عضو مارا سودابه حریری - شماره عضویت مارا: 1687507

اخبار مربوط به ورود دارندگان ویزاهای دائم و موقت استرالیا در شرایط بحرانی کرونا

دولت استرالیا در تاریخ 5 مارس 2020 اعلام کرد که محدودیت های جدی را برای ورود افراد از کشورهای جمهوری کره، ایران و چین به استرالیا اعمال می کند.

وزارت امور خارجه و تجارت سطح توصیه سفر استرالیا اعلام کرد که با توجه به شرایط کنونی از سفر کردن به کشور چین، ایران و دائگو جمهوری کره اجتناب کنید.

همچنین مسافران خارجی که در کشورهای نامبرده بوده اند، برای ورود به کشور استرالیا 14 روز پس از ترک یا گذر از آنها می توانند به این کشور بروند. افرادی که سیتیزن استرالیا هستند و اعضای درجه یک خانواده آنها برای ورود به کشور به طور مستقیم مجاز می باشند ولی موظف اند 14 روز را در خانه خود به صورت ایزوله به سر ببرند.

در صورتی که جز دارندگان ویزای موقت هستید وبرای ورود به استرالیا قوانین تعیین شده را رعایت نکرده باشید، اجازه ورود به هواپیما را نخواهید داشت و اگر از هر طریقی وارد کشور شوید ویزای شما ممکن است لغو شود.

 اگر چنانچه ویزای شما تحت اقدامات کنترلی مرزی لغو شده است، مشخصات فردی خود را به ایمیل visa.cancellations@homeaffairs.gov.au  ارسال نمایید.

 

جهت بررسی شرایط و اطلاع از آخرین اخبار مهاجرت به استرالیا، با سرکار خانم سودابه حریری/موسسه مهاجرتی آراد ایمیگریشن همراه باشید.

 

 

مطالب مرتبط

موسسه مهاجرتی آراد در تلگرام
موسسه مهاجرتی آراد در اینستاگرام
موسسه مهاجرتی آراد در تلگرام
Top