امور ویزا و مهاجرت توسط وکیل رسمی عضو مارا سودابه حریری - شماره عضویت مارا: 1687507

انتشار لیست مشاغل مورد نیاز جدید استرالیا در ماه مارچ 2020

طبق اعلامیه وزارت کار استرالیا ، لیست مشاغل مورد نیاز جدید استرالیا در ماه مارچ 2020 منتشر خواهد شد

این وزارت در حال حاضر در حال بررسی سالانه لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا می باشد تا اطمینان حاصل کند تمامی مهارت و مشاغل مورد نیاز در این کشور در این لیست گنجانده شده است.

مرحله اول این بررسی شامل ملاقات با ، صنایع و گروههای ذینفع در سراسر کشور برای کسب اطلاعات در مورد بازار کار استرالیا و کمبود مهارت است.

سپس مشاغل مشخص شده در 'Traffic Light Bulletin' منتشر و مشخص  می گردد و این مشاغل  بین لیست های کوتاه مدت و میان مدت افزوده ، حذف یا تغییر می یابد. بر اساس برنامه ریزی ها این مرحله در ماه دسامبر 2019 انجام خواهد شد.

بعد از این مرحله ، یک بازه زمانی مشخص و به صورت رسمی اعلام خواهد شد که به علاقه مندان (از جمله مشاغل ، انجمن ها و افراد) اجازه می دهد ایده ها و استدلال های خود را درباره تغییرات پیشنهادی در این لیست ارائه دهند.

این وزارت همچنین مشتاق به شناسایی و  اضافه کردن مشاغل جدید و نوظهور و همچنین دریافت نظرات در رابطه با طبقه بندی آماری مشاغل استرالیا و نیوزلند (ANZCO) در راستای بازتاب بازار کار استرالیا ، به ویژه در مورد جذب مهاجر می باشد.

این بررسی  و بازبینی ها در سال قبل منجر به اضافه شدن تعدادی از مشاغل دانش بنیان (science-based )  به این لیست و انتشار آن در 11 مارس 2019 شد.

بنابراین این یک فرصت عالی برای سازمان ها است که بتوانند صدای خود را در مورد مهارت هایی که واقعاً در استرالیا مورد نیاز هستند و همچنین درخواست بازبینی و تغییر در طبقه بندی مشاغل فعلی این لیست که دیگرکارآمد نیستند به گوش مسئولین امر برسانند.

 

برای اطلاع از آخرین اخبار مهاجرت به استرالیا، با سرکار خانم سودابه حریری/موسسه مهاجرتی آراد ایمیگریشن همراه باشید.

 

مطالب مرتبط

موسسه مهاجرتی آراد در تلگرام
موسسه مهاجرتی آراد در اینستاگرام
موسسه مهاجرتی آراد در تلگرام
Top