امور ویزا و مهاجرت توسط وکیل رسمی عضو مارا سودابه حریری - شماره عضویت مارا: 1687507

اعلام سرپرست مهاجرت استرالیا برای حمایت بیشتر از متقاضیان ویزای خانوادگی

دولت اسکات موریسون با هدف حمایت از متقاضیان ویزای خانوادگی که بر اثر کووید -19 دچار ضرر شده اند ،تغییراتی در ویزای خانوادگی ایجاد کرد.

از کارهای که دولت در این دوره انجام داد اجازه ادامه اقامت به دارندگان این ویزا در استرالیا که بدلیل محدودیت های مرزی قادر به مسافرت نبوده اند، اشاره کرد.

اقدام به اعطای ویزای خانوادگی ویژه، برای افرادی خواهد نمود که در خارج از استرالیا اقامت داشته ، اما از داخل کشور برای آنها تقاضای دریافت ویزا صورت گرفته است.البته این تسهیلات موقت برای افرادی که در استرالیا زندگی میکنند و قادر به خروج از کشور بدلیل بستن مرزها بوده اند در نظر گرفته شده است.براساس برآورد دولت حدود چهار هزار نفر متقاضی ویزا که در صدر آنها متقاضیان ویزای پارتنری در استرالیا اقامت دارند از مزایای این تغییرات بهره مند خواهند شد.

آقای تاج گفت : این تغییرات با هدف کاستن اثرات محدودیت های مسافرت برروی برنامه های مهاجرتی ما صورت می گیرد و مهمتر از همه  اینکه اتباع خارجی که پارتنر استرالیایی دارند،می توانند بدون نیاز به خروج از کشور،برای دریافت این ویزا اقدام نمایند.

وی افزود:من میدانم ،این اقدام آسودگی خاطر افرادی که نگران بودند،عزیزانشان در صورت خروج از کشور به منظور درخواست ویزا،نتوانند دوباره به استرالیا برگردند را در پی خواهد داشت.

این تغییرات در کنار تصمیم دولت برای دوبرابر کردن سقف تقاضای ویزای پارتنری برای سال 2021-2020 می باشد.

این تسهیلات به متقاضیان اجازه خواهد داد تا برای پیگیری روند دریافت ویزا در ساب کلاسهای زیر :

*ویزای پارتنری ساب کلاس 309

*ویزای نامزدی ساب کلاس 300

*ویزای فرزندان ساب کلاس 101

*ویزای فرزند خواندگی ساب کلاس 102

*ویزای فرزند تحت تکفل ساب کلاس 445

همچنان در استرالیا اقامت داشته باشند.

این تغییرات از اوایل سال 2021 به  مورد اجرا گذاشته خواهند شد.

 

جهت بررسی شرایط و اطلاع از آخرین اخبار مهاجرت به استرالیا، با سرکار خانم سودابه حریری/موسسه مهاجرتی آراد ایمیگریشن همراه باشید.

 

مطالب مرتبط

موسسه مهاجرتی آراد در تلگرام
موسسه مهاجرتی آراد در اینستاگرام
موسسه مهاجرتی آراد در تلگرام
Top