امور ویزا و مهاجرت توسط وکیل رسمی عضو مارا سودابه حریری - شماره عضویت مارا: 1687507

تحصیل در استرالیا

گزینه ایده ال برای دانشجویان ایرانی تحصیل در استرالیا میباشد که بهترین مسیری برای موفقیت میباشد.

دانشگاه استرالیا از آخرین متدهای آموزشی استفاده می کند و استرالیا کشوری است که دانشگاهش مانند دانشگاههای برتر آمریکا و انگلیس میباشد.

مدرک ارائه شده توسط دانشگاه استرالیا از اعتبار بین اللملی برخوردار بوده و به همین دلیل دانشجویان بین اللملی زیادی در کشور استرالیا دیده میشوند. از دانشگاههای معروف استرالیا می توان دانشگاه سیدنی و وسترن با رتبه 89 جهانی نام برد.

دوره تحصیل در این مقطع همانند بسیاری از کشورها 4 سال و هزینه با توجه به رشته تحصیلی متغیر است.بطور تقریبی هزینه تحصیل در دانشگاه استرالیا در مقطع کارشناسی حدود 20 تا 30 هزار دلار میباشد.

شرایط پذیرش دانشگاه های استرالیا به شرح ذیل میباشد :

1- داشتن مدرک دیپلم 12 ساله.

2- داشتن مدرک آیلتس 6.

3- معدل بالای 15(در صورت نداشتن معدل لازم ،باید در دوه های فاندیشن شرکت کنید).

کشور استرالیا بهترین مکان برای مهندسین است و امکان دریافت پذیرش رشته های مختلف برای افرادی که قصد ادامه تحصیل در استرالیا دارند وجود دارد.

شرایط دریافت ویزای تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد به این صورت میباشد که از دانشگاههای معتبر فارغ التحصیل و مدرک آیلتس با حداقل نمره 6/5 و برخی دانشگاه نمره آیلتس 7 و کسب معدل بالا  و در صورت داشتن مقاله معتبر بین المللی می توان شانس دریافت ویزای تحصیلی را بشدت افزایش داد.

هزینه تحصیل در این مقطع  با توجه به رشته و دانشگاه نیز متغیر میباشد و حدود 15 تا 30 هزار تخمین زده می شود.

مقطع دکترا و برای ادامه تحصیل در این مقطع پیش از هر چیز به زبان آیلتس حداقل 7 نیاز میباشد.برای دریافت این ویزا باید رزومه قوی ارائه و نظر یک استاد راهنما یا سوپروایز را به خود جلب کنیم.

از مزایای این دوره اخذ بورسیه تحصیلی جهت هزینه تحصیل دانشجو است.اگر بورسیه بصورت فول فاند باشد تمام هزینه های زندگی و تحصیل دانشجو در استرالیا را ساپورت می کند.

در صورت ارائه مقاله ISI شانس دریافت ویزا تحصیلی و بورسیه در استرالیا افزایش می یابد و هزینه تحصیل در این مقطع، سالانه حدود 20 تا 30 هزار دلار تخمین زده میشود.

 

جهت بررسی شرایط و اطلاع از آخرین اخبار مهاجرت به استرالیا، با سرکار خانم سودابه حریری/موسسه مهاجرتی آراد ایمیگریشن همراه باشید

 

مطالب مرتبط

موسسه مهاجرتی آراد در تلگرام
موسسه مهاجرتی آراد در اینستاگرام
موسسه مهاجرتی آراد در تلگرام
Top