امور ویزا و مهاجرت توسط وکیل رسمی عضو مارا سودابه حریری - شماره عضویت مارا: 1687507

انتشار لیست مشاغل مورد نیاز استرالیای جنوبی در اواسط اکتبر

پس از اعلام بودجه مهاجرتی سال ۲۱-۲۰۲۰ در روز ۶ اکتبر،کلیه متقاضیان مهاجرت استرالیا منتظرند تا با انتشار لیست ایالتها مشخص شود آیا تا پایان سال از خارج استرالیا نیز جذب مهاجر خواهد شد و یا بعلت کرونا و بسته بودن مرزها، استرالیا مجبور به جذب نیروی ماهر فقط از داخل استرالیا خواهد بود؟ایالت‌های مختلف استرالیا بلافاصله شروع به اعلام زمان انتشار لیست‌های خود کرده‌اند.
در نخستین مورد ایالت کوئینزلند خبر از آن داد که لیست خود برای ویزاهای مهارتی تا پایان دسامبر ۲۰۲۰ منتشر نخواهد کرد.
اما ایالت استرالیای جنوبی به صورت رسمی اعلام کرد بزودی و در اواسط ماه اکتبر لیست مشاغل مورد نیاز خود را اعلام خواهد کرد. اینکه چه مشاغلی در لیست قرار خواهند گرفت و چه سهمی از این لیست به افراد داخل استرالیا و چه سهمی از آن به افراد خارج از استرالیا تعلق خواهد گرفت مسئله‌ای حائز اهمیت است. باید منتظر روزهای آینده باقی ماند و تا انتشار لیست ایالت صبور بود. مسئله حائز اهمیت این است که استرالیا همچنان جهت تامین نیرو کار به متخصصان نیاز دارد لیکن بعلت بسته بودن‌مرزها ممکن است تا خاتمه کرونا با اختلال همراه باشد.

 

جهت بررسی شرایط و اطلاع از آخرین اخبار مهاجرت به استرالیا، با سرکار خانم سودابه حریری/موسسه مهاجرتی آراد ایمیگریشن همراه باشید.

مطالب مرتبط

موسسه مهاجرتی آراد در تلگرام
موسسه مهاجرتی آراد در اینستاگرام
موسسه مهاجرتی آراد در تلگرام
Top