امور ویزا و مهاجرت توسط وکیل رسمی عضو مارا سودابه حریری - شماره عضویت مارا: 1687507

بسته شدن موقت برنامه مهاجرتی استرالیا

هرساله در اوایل جولای برنامه مهاجرتی سال مالی جدید ،لیست مشاغل و ظرفیت ویزاهای 491،190،189 اعلام می گردد.لیکن امسال اداره مهاجرت استرالیا هنوز سهمیه جدید برنامه مهاجرتی را به ایالتها اعلام نکرده است .این بدان معنی است که برنامه مهاجرتی طبق برنامه هر سال  و اول جولای باز نخواهد شد.

مسلما با عدم اعلام برنامه مهاجرتی و عدم صدور دعوتنامه،ایالتها هم نمی توانند برنامه مهاجرتی خود را آغاز کنند.دقیقا مشخص نیست چه زمانی برنامه جدید اعلام میشود لینکن انتظار می رود در اواخر ماه اکتبر و مشخص شدن بودجه دولت، برنامه مهاجرت نیز اعلام گردد.برخی ایالتها مثل تاسمانی،NT و WA همچنان باز هستند ولی اپلیکیشن بررسری نمیکنند. ایالت SA اعلام کرده که تا پایان جولای و اوایل آگوست مجددا اسپانسری را از سر میگیرد.ویکتوریا و کوئینزلند تا اطلاع ثانوی و اعلام دولت بسته خواهند بود. ایالت NSW نیز برا 190 باز است ولی دعوتنامه صادر نمی کند تا سهمیه مشخص شود

افرادی که ویزای خود را دریافت کرده اند و یا در صف بررسی ویزا هستند ،تحت تاثیر این تاخیر نخواهند بود.افرادی که فقط EOI لاج کرد و در صف انتظار هستند ممکن است تحت تاثیر قرار بگیرند.همچنیان متقاضیان واجد شرایط می توانند تمهیدات لازم و آمادگی جهت افزایش امتیاز را داشته باشند تا در زمان اعلام برنامه مهاجرتی سریعا اقدام کنند.

 

جهت بررسی شرایط و اطلاع از آخرین اخبار مهاجرت به استرالیا، با سرکار خانم سودابه حریری/موسسه مهاجرتی آراد ایمیگریشن همراه باشید.

 

مطالب مرتبط

موسسه مهاجرتی آراد در تلگرام
موسسه مهاجرتی آراد در اینستاگرام
موسسه مهاجرتی آراد در تلگرام
Top