امور ویزا و مهاجرت توسط وکیل رسمی عضو مارا سودابه حریری - شماره عضویت مارا: 1687507

شرایط زندگی در استرالیا

6. جامعهٔ چندفرهنگی

ساکنان استرالیا فرهنگ‌ها و ریشه‌های مختلفی دارند. در استرالیا، برخلاف سایر کشورهایی که دسته‌بندی‌های نژادی و فرهنگی مشخصی دارند، چنین دسته‌بندی‌هایی وجود ندارد. ساکنان استرالیا مهمان‌دوست و خودمانی هستند.

در یک نظرسنجی که در سال ۲۰۱۶ برگزار شد،  مشخص شد که فقط ۴۷.۳٪ جمعیت این کشور دارای والدینی هستند که هر دو در داخل استرالیا متولد شده اند.در استرالیا هیچ قانونی وجود ندارد که مانع از انتخاب نوع پوشش مورد علاقه شما باشد. شاید همین تنوع پوشش باشد که استرالیا را به یک جامعه گوناگون تبدیل کرده است. البته بیشتر ساکنین کشور استرالیا ترجیح می‌دهند که از لباسهای راحت و غیر رسمی استفاده کنند اما شهروندانی هم هستند که به دلایل فرهنگی و یا مذهبی نوع پوشش سنتی را برای خود در نظر می‌گیرند. آزادی در انتخاب نوع پوشش دلیل بر این نمی‌شود که برای اماکن عمومی و دولتی هیچ ضابطه و قاعده‌ای وجود نداشته باشد بلکه برعکس، باشگاه‌های ورزشی، موسسات دولتی و ... هرکدام برای خود یک سری قوانین تعریف شده‌ای را در نظر گرفته‌اند که می‌بایست رعایت شود.

7. مانع زبانی وجود ندارد

مردم استرالیا لهجه و اصطلاحات خاص خودشان را دارند، اما بیشتر آن‌ها زبان انگلیسی را هم می‌فهمند و صحبت می‌کنند. پس اگر زبان انگلیسی می‌دانید، برقراری ارتباط با استرالیایی‌ها بسیار آسان است.

8. سیستم مهاجرت

برنامهٔ مهاجرت به استرالیا از سال ۱۹۲۰ میلادی واقعا برای مهاجران راحت شده است. علاوه بر شرایط خوب ویزا که دولت این کشور برای زوج‌ها فراهم کرده، وکلای مهاجرت، شرایط مهاجرت به استرالیا را برای همهٔ افراد علاقه‌مند فراهم می‌کنند.

9. فرهنگ قهوه

اگر شما هم عاشق قهوه هستید، باید بدانید که فرهنگ قهوهٔ این کشور معروف است و هرکجای شهرهای استرالیا که پا بگذارید، کافی‌شاپ‌های فراوانی پیدا می‌کنید.

۱0. خوردوخوراک

استرالیا مهد غذاهای جذاب است؛ فست‌فودهای زنجیره‌ای، رستوران‌های لوکس چند ستاره و رستوران‌ها و کافه‌های معمولی از انواع مختلف، در سرتاسر این کشور با غذاهای ملل مختلف پراکنده‌اند. 

11. اهمیت خانواده

دولت استرالیا امکانات ویژه‌ای برای ویزای زوج‌ها و ازدواج  فراهم کرده، یعنی برای افرادی که با ساکنان دائمی این کشور ازدواج می‌کنند.

۱2. سبک‌زندگی

استرالیایی‌ها را به سبک‌زندگی راحت‌شان می‌شناسند. گذران اوقات فراغت با دوستان و خانواده برای آن‌ها بسیار مهم است. البته رعایت توازن بین کار و زندگی هنری است که بیشتر استرالیایی‌ها استاد آن هستند. مهمانی‌ها، دورهمی‌ها و پیک‌نیک‌های خانوادگی، بخش‌های مهمی از زندگی روزمرهٔ استرالیایی‌ها هستند.

۱3. امنیت

نرخ ارتکاب جرم در استرالیا بسیار پایین است و این مساله، استرالیا را برای متقاضیان مهاجرت استرالیا جذاب تر کرده است. علاوه بر این،‌استرالیا همه ساله به بسیاری از افرادی که به دلایلی در کشورشان امنیت ندارند، ویزای پناهندگی اعطا میکند.

هم اکنون از جمعیت 22 میلیونی استرالیا، حدود 40٪ در خارج از این کشور به دنیا آمده اند که بیشترین شمار این مهاجرین از ساکنین نیوزلند و انگلیس می باشند. در سالهای اخیر، بیشتر مهاجرتها به استرالیا، از کشورهای آسیایی صورت گرفته است.

مهاجرت آسان به استرالیا را با وکیل عضو مارا سودابه حریری تجربه کنید.

مطالب مرتبط

موسسه مهاجرتی آراد در تلگرام
موسسه مهاجرتی آراد در اینستاگرام
موسسه مهاجرتی آراد در تلگرام
Top