امور ویزا و مهاجرت توسط وکیل رسمی عضو مارا سودابه حریری - شماره عضویت مارا: 1687507

ایالت ویکتوریا و کاهش محدودیت کووید - 19 آغاز کسب و کار در ملبورن

رفع محدودیت های قابل توجه در ایالت ویکتوریا که دقایقی پیش توسط دانیل اندروز نخست وزیر ویکتوریا در جمع خبرنگاران اعلام شد.

آقای دانیل گفت امروز باید به تک تک ویکتوریایی ها تبریک گفت و اکنون زمان بازگشایی است.و اضافه کرد از 27 اکتبر روز سه شنبه تمام خرده فروشی ها و فروشگاهها باز خواهند شد و همچنین خبر از بازگشایی رستوران ها و هتل ها و بارها و کافه ها داد . در این تصمیم گیری کارمندان مجاز به حضور در محل کار خود هستند.مراکز خال کوبی و سالن های زیبایی با رعایت بهداشت و زدن ماسک مجاز به فعالت میباشند.ورزش در فضای باز برای زیر 18 سال و بزرگسالان شروع خواهد شد و کلیه خرده فروشی ها مجاز به بازگشایی خواهند بود.

در این تصمیم گیری مراسم عروسی با حضور 10 نفر و مراسم خاکسپاری با حضوری 20 نفر بلامانع میباشد.همچنین حضور در عبادتگاهها با حضور 20 نفر امکان پذیر میباشد. او افزود : مطمئن بودم این محدودیتها و اعمالشان ارزش صبر را داشت مرحله بعدی کاهش های ملبورن در تاریخ 8 نوامبر اعلام خواهد شد.

 

.جهت بررسی شرایط و اطلاع از آخرین اخبار مهاجرت به استرالیا، با سرکار خانم سودابه حریری/موسسه مهاجرتی آراد ایمیگریشن همراه باشید

مطالب مرتبط

موسسه مهاجرتی آراد در تلگرام
موسسه مهاجرتی آراد در اینستاگرام
موسسه مهاجرتی آراد در تلگرام
Top