امور ویزا و مهاجرت توسط وکیل رسمی عضو مارا سودابه حریری - شماره عضویت مارا: 1687507

تغییرات جولای 2019

ابتدای جولای که مصادف  با سال مالی جدید در استرالیا می باشد، به واسطه تغییرات عمدتا قابل توجهی همچون باز شدن ظرفیت ویزاهای اسپانسری ایالت ها  ، افزایش هزینه های پروسه و غیره ، همواره ماه سرنوشت سازی برای متقاضیان مهاجرت به استرالیا بوده است.

از این رو موسسه مهاجرتی آراد با نزدیک شدن به این ماه طلایی ، در جهت نهایت بهره مندی شما عزیزان از این فرصت چندین نکته حائز اهمیت را گوشزد می کند :

 

  1. افزایش هزینه های دولتی

نکته اول افزایش 5.4 درصدی هزینه های دولتی این پروسه است. پیشنهاد ما اینست که با توجه به نرخ رو به افزایش دلار استرالیا ، در صورت امکان ، متقاضیانی که مدارکشان آماده لاج ویزا و یا اسسمنت هست، مدارک را در اسرع وقت تنظیم و قبل از تاریخ  30 June لاج نمایند تا از پرداخت هزینه های بیشتر جلوگیری کنند

 

  1. باز شدن ظرفیت اسپانسری ایالتی

با آغاز سال مالی جدید با بازشدن ظرفیت ویزاهای اسپانسری ایالتی سابکلاس 190 و 489 در مشاغل متفاوت روبرو خواهیم بود . از این رو پیشنهاد ما برای متقضیانی که در مرحله EOI  و انتظار برای گرفتن دعوتنامه هستند ( اسسمنت مثبت و مدرک زبان مناسب دارند ) این است که مدارک لازم ( اسسمنت ، مدارک دانشگاهی ، مدارک هویتی ، مدارک اضافی مورد درخواست برخی ایالتها ) را تهیه و تنظیم و در اولین فرصت بعد از باز شدن این اسپانسری ها ، درخواست خود را سابمیت کنید و لاج EOI  خود را به تعویق نیندازند .چراکه معمولا به علت درخواست بالا، این ظرفیت ها به سرعت و حتی طی چند ساعت تکمیل و بسته خواهد شد.

 

همچنین به دوستانی که در مراحل اولیه پروسه مهاجرت خود هستند ، تاکید میشود هرچه زود تا قبل از اول جولای برای گرفتن اسسمنت مثبت و مدرک زبان مناسب اقدام کنند تا بتوانند از این فرصت نهایت استفاده داشته باشند.

 

      2.حفظ خونسردی

هموار ماه جولای ماهی پر تنش برای متقاضیان مهاجرت به استرالیا بوده است . تغییرات غیر قابل پیش بینی  همچون قوانین جدید مهاجرتی ، حذف یا اضافه شدن مشاغل ، افزایش نرخ هزینه های دولتی و سایر تغییرات جزیی در چک لیست مدارک و غیره از جمله مواردی هست که باید خودتان را برایش آماده کنید و در نظر بگیرید که این تغییرات برای تمامی متقاضیان اعمال می شود پس ناامید نشده و کمال  خونسردی و آرامش و به دور از استرس با بهره گیری از مشورت متخصصین امر بهترین مسیر را برای پروسه مهاجرت خود انتخاب کنید.

 

        3. مشورت با متخصص

همانطور که اشاره شد ، همزمان با تغییر قوانین ، مشورت گرفتن از افراد صاحب نظر که در امر مهاجرت تحصیلات و تجربه کافی داشته ، بزرگترین کمک به پرونده مهاجرت شماست .

با توجه به هزینه های بالای مهاجرت و زمان و انرژی که در این مسیر صرف خواهید کرد ، بهره گرفتن از یک وکیل مجرب و با تجربه در کاهش ریسک پرونده شما نقش بسزایی دارد

مطالب مرتبط

موسسه مهاجرتی آراد در تلگرام
موسسه مهاجرتی آراد در اینستاگرام
موسسه مهاجرتی آراد در تلگرام
Top