امور ویزا و مهاجرت توسط وکیل رسمی عضو مارا سودابه حریری - شماره عضویت مارا: 1687507

تغییرات جدید ساعات کاری دانشجویان خارجی به صورت موقت در شرایط شیوع بیماری کرونا

طی تصمیمات جدید دولت استرالیا، به علت شیوع بیماری کرونا و تقاضای بیشترمردم برای خرید مایحتاج خانگی و کالاهای موردنیاز، دانشجویان خارجی مقیم استرالیا اجازه دارند تا ساعات طولانی تری در فروشگاه ها جهت خدمات دهی به مشتریان مشغول به کار شوند. این در حالی است که طبق قوانین مهاجرت دانشجویان خارجی در طول هر ترم تحصیلی ، هر دوهفته 40 ساعت به صورت پاره وقت می توانند کار کنند.

یکی از مهم ترین مشکلات خدمات رسانی در فروشگاه های بزرگ، پر نگه داشتن قفسه های کالاهای پرمصرف مانند دستمال کاغذی، برنج و ... است. به همین منظور فروشگاه ها ساعات طولانی تری مشغول به کارهستند.

طی این اقدام دانشجویان خارجی نیز می توانند در این شرایط ساعت کاری خود را افزایش دهند که در کاهش مشکلات تامین مخارج به ویژه در شرایط فعلی به آنها کمک خواهد کرد و هم چنین خدمات رسانی به مردم با کیفیت بهتری انجام خواهد شد.

این شریط یک طرح موقتی می باشد و هر چند وقت یکبار مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا مشخص شود این روند ادامه دار خواهد بود یا خیر.

 

جهت بررسی شرایط و اطلاع از آخرین اخبار مهاجرت به استرالیا، با سرکار خانم سودابه حریری وکیل مارا/موسسه مهاجرتی آراد ایمیگریشن همراه باشید.

مطالب مرتبط

موسسه مهاجرتی آراد در تلگرام
موسسه مهاجرتی آراد در اینستاگرام
موسسه مهاجرتی آراد در تلگرام
Top