امور ویزا و مهاجرت توسط وکیل رسمی عضو مارا سودابه حریری - شماره عضویت مارا: 1687507

تلاش استرالیا جهت جلوگیری از فعالیت افراد رجیستر نشده سازمان مارا در خارج از استرالیا

سازمان Migration Alliance درخواست هایی مبنی بر جلوگیری از فعالیت افراد غیر وکیل ، برای لاج ویزای مهاجرت استرالیا داده است.

لاج ویزا از طرف فرد متقاضی توسط افراد غیروکیل مارا امری کاملا غیراخلاقی و غیرقانونی است. در صورتی که اگر این کار توسط وکلای رجیستر شده سازمان مارا انجام شود و اشتباهی صورت پذیرد، از نظر قوانین استرالیا جرم محسوب می شود و می تواند باعث لغو پروانه ی کارشان شود. اما افراد غیروکیل در خارج از استرالیا به راحتی این جرم را مرتکب شده و در طولانی مدت نیز به آن ادامه می دهند.

بهترین راه جلوگیری از کار این افراد، در اولین گام لاج ویزا می باشد.بنابراین سیستم دولتی استرالیا باید مانع این روند شود چراکه متوقف کردن فعالیت چنین افرادی کار آسانی نیست. به همین منظور یک سری راهکارهای عملی برای جلوگیری این افراد از طریق توقف انجام لاج ویزا مورد بررسی قرار گرفته است که برخی از آنها به شرح زیر می باشد:

  • هیچ ایمیل شخصی برای لاج ویزا نباید بیش از یک بار استفاده شود. مگر اینکه آدرس ایمیل مربوط به وکیل مهاجرتی ثبت شده مارا باشد.
  • اگر پینگ های تکراری از یک آدرس IP برای درخواست ویزاهای مختلف انجام شود، سایت مهاجرت استرالیا باید درخواست را متوقف کند تا زمانی که شواهدی مبنی بر وکیل بودن شخص ثابت شود.
  • از پروکسی برای درخواست ویزا استفاده نشود تا افراد غیر وکیل نتوانند آدرس IP را پنهان کنند.
  • اظهارنامه قانونی هم می تواند قسمتی از درخواست آنلاین ویزا باشد و باید توسط خود فرد متقاضی امضا شود. این اظهارنامه مختص به افرادی است که خودشان درخواست ویزا را لاج می کنند.

وکلای مهاجرت رجیستر شده سازمان مارا تحصیلات خود را در دانشگاه های استرالیا می گذرانند و هر ساله در دوره های پیشرفته دانش خود را به روزرسانی می کنند.

 

برای اطلاع از آخرین اخبار مهاجرت به استرالیا، با سرکار خانم سودابه حریری/موسسه مهاجرتی آراد ایمیگریشن همراه باشید.

مطالب مرتبط

موسسه مهاجرتی آراد در تلگرام
موسسه مهاجرتی آراد در اینستاگرام
موسسه مهاجرتی آراد در تلگرام
Top