امور ویزا و مهاجرت توسط وکیل رسمی عضو مارا سودابه حریری - شماره عضویت مارا: 1687507

پیام تبریک نوروزی اسکات موریسون نخست وزیر استرالیا به جامعه فارسی زبانان

اسكات موريسون، نخست وزیر استرالیا به مناسبت فرارسیدن نوروز پیامی خطاب به جامعه فارسی زبانان استرالیا منتشر کرد.
در این پیام آمده است:

من برای تمامی آنهایی که نوروز را جشن می گیرند بهترین آرزوها را می کنم جشن های سال گذشته به دلیل محدودیت هایی که خانواده ها برای در امان ماندن همه باید رعایت می کردند، متفاوت بود. این زمان های دشوار با یک ضرب المثل فارسی معنی می شود:

تو قدم در راه بگذار، راه خود پدیدارمی شود.

سال گذشته ما با چالش بزرگی دست و پنجه نرم کردیم و این کار را با روش منحصر به فرد استرالیایی انجام دادیم من برای شجاعت و تعهدی که جامعه فارسی زبانان استرالیا برای اطمینان حاصل کردن از سلامتی و ایمنی اعضای خانواده و دوستان به خرج دادند بسیار ممنون هستم.

با در اختیار داشتن یک واکسن موثر و امن، من بسیار مطمئن هستم که می توانیم پس از چیره شدن بر این چالش، جشن های خود را با تمام وجود برگزار کنیم.

ما از هم اکنون می توانیم آینده را بینیم و می دانیم که روزهای بهتری در راه است .من امیدوارم که نوروز امسال زمانی برای عشق، امید و گرمی خانواده ها و دوستان باشد و این شادی مضاعفی برای تمامی آنهایی که این سنت شگفت انگیز را جشن می گیرند، می آورد .من برای جامعه فارسی زبانان استرالیا نوروزی ایمن و موفق آرزو می کنم.

 

جهت بررسی شرایط و اطلاع از آخرین اخبار مهاجرت به استرالیا، با سرکار خانم سودابه حریری/موسسه مهاجرتی آراد ایمیگریشن همراه باشید.

 

مطالب مرتبط

موسسه مهاجرتی آراد در تلگرام
موسسه مهاجرتی آراد در اینستاگرام
موسسه مهاجرتی آراد در تلگرام
Top