امور ویزا و مهاجرت توسط وکیل رسمی عضو مارا سودابه حریری - شماره عضویت مارا: 1687507

آخرین تغییرات و آپدیت برنامه گلوبال تلنت از تاریخ 14 نوامبر 2020

1-ایجاد ساب کلاس واحد جهت متقاضیان:سابکلاس 124 برداشته شد و زین پس کلیه متقاضیان،چه داخل و چه خارج از استرالیا، ویزای سابکلای 858 لاج خواهند کرد.
2-امکان لاج ویزا از داخل استرالیا:از این پس تمامی افرادی که داخل استرالیا هستند،با داشتن ویزای معتبر میتوانند ویزای 858 را اقدام نمایند.(تا پیش از این دارندگان ویزاهای بریجینگ ،ویزاهای توریستی برخی ویزایهای موقت دیگر نمیتوانستند این ویزا را درخواست دهند و باید منتظر میماندند تا ویزای اصلی شان صادر شود یا سابکلاس ویزایشان را تغییر دهند و سپس ویزای 858 را درخواست دهند.)
3-شرط تست سلامت**:شرایط برای تست سلامتی متقاضیان ویزا واعضای خانواده شان راحتتر خواهد شد.به این معنی که اگر مبتلا به بیماری خاصی باشند، با ارائه مدارک و نظر آفیسر پرونده،شرایط مدیکال را احراز کرده و ویزا را دریافت خواهند نمود.
4-تغییرات جزیی فرم نامیناتور:فرم 1000 تغییر اتی داشته است.سئوالاتی در مورد شخص متقاضی به این فرم اضافه شده است که باید توسط فرد نامینیتور پاسخ داده شود یا تایید شود.
نکته: این اصلاحات هیچ تاثیری بر روند بررسی ویزاهای 124 و 858 که پیش از تاریخ 14 نوامبر 2020 لاج شده بودند،نخواهد داشت.

 

جهت بررسی شرایط و اطلاع از آخرین اخبار مهاجرت به استرالیا،با سرکار خانم سودابه حریری/موسسه مهاجرتی آراد ایمیگریشن همراه باشید.

مطالب مرتبط

موسسه مهاجرتی آراد در تلگرام
موسسه مهاجرتی آراد در اینستاگرام
موسسه مهاجرتی آراد در تلگرام
Top