امور ویزا و مهاجرت توسط وکیل رسمی عضو مارا سودابه حریری - شماره عضویت مارا: 1687507

آخرین آپدیت برنامه مهاجرتی سال 21-2020 از زبان انزکو

اخیرا سازمان مهاجرت استرالیا مدارکی منتشر کرده است که  در آن به بررسی تاثیرات شیوع بیماری کوید 19 بر برنامه مهاجرتی سال جدید این کشور پرداخته است:

تاثیرات بسته شدن مرزها : بسته شدن مرزها تاثیر بسیاری بر آمار خالص مهاجرت به استرالیا داشته است و در مقایسه با سال مالی 2019-2018 ، انتظار می رود این موضوع  باعث کاهش حتی تا 30 درصد  در آمار سال مالی 2020-2019 و احتمالا  درصد بیشتری در سال مالی 2021-2020 را نشان دهد.

برنامه مهاجرتی و بهبود شرایط اقتصادی : اگر چه حفاظت از سلامت شهروندان استرالیا در طول شیوع بیماری کوید 19 در الویت برنامه های دولت میباشد ،یک برنامه مهاجرتی دقیق و حساب شده نقش بسزایی در به گردش افتادن مجدد چرخه اقتصادی این کشور در دوران پسا کرونا  خواهد داشت  چرا که همواره به واسطه ورود مهاجرین به استرالیا سرمایه و فرصت های شغلی بسیاری به این کشور تزریق شده است .

جزئیات برنامه مهاجرتی سال مالی جدید استرالیا 21-2020 : سقف پذیرش مهاجران در سال  مالی جاری نیز به همان منوال 160 هزار ظرفیت  پذیرش سال گذشته باقی خواهد ماند. .جزئیات این پذیرش در سال گذشته به شرح ذیل میباشد:

1- ویزای مهارت 108682

2-ویزای فامیلی 47732

3-ویزای شرایط خاص 236

4- ویزای فرزند 3350

راند دعوتنامه ویزای 189 و 491 فامیلی : دولت به دقت برنامه مهاجرتی را جهت حفظ فرصت های شغلی کشور استرالیا و مدیریت کردن شرایط اقتصادی پسا کرونا رصد خواهد کرد بنابراین برگزاری ماهیانه راند دعوتنامه برای حمایت از بخش های حیاتی  و مهم کشور به قوت خود باقی خواهد ماند.

تغییرات بزرگ در برنامه مهاجرتی استرالیا: تمرکز دولت در حال حاضر برروی مدیریت شرایط در بحران شیوع بیماری کرونا میباشد بنابراین برنامه مهاجرتی سال مالی گذشته در سال جدید همچنان به روال قبل برقرار خواهد بود.

ورود مهاجران به استرالیا :تا اطلاع ثانوی تنها شهروندان استرالیا ،افراد دارای اقامت دائم و اقوام درجه یک این دو دسته با ارائه مدارک رابطه خویشاوندی و همچنین شهروندان نیوزلند که عمدتا در استرالیا زندگی می کنند  اجازه سفر به استرالیا خواهند داشت. اقوام درجه یکی که  ویزای موقت ندارند واجد شرایط استفاده ازاستثنا های ورود به استرالیا نمی باشند.

 

برای بررسی شرایط و اطلاع از آخرین اخبار مهاجرت به استرالیا، با سرکار خانم سودابه حریری/موسسه مهاجرتی آراد ایمیگریشن همراه باشید.

مطالب مرتبط

موسسه مهاجرتی آراد در تلگرام
موسسه مهاجرتی آراد در اینستاگرام
موسسه مهاجرتی آراد در تلگرام
Top